Jdi na obsah Jdi na menu
 


vagony dřevodrážky

Jako první (dříve než lokomotiva) byl vyrobený nákladní plošinový vagon na převážení palivového dříví.  Je bržděný špalkovou brzdou na jedné nápravě ovládanou pákou.  Nosnost  má cca 300kg, rozvor 700mm, celková délka 1500mm, ložná délka 1300mm, šířka 600mm.

p1050821.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Další vagon je nákladní otevřený s bočnicemi, které je možno odmontovat.  Podvozek je použitý ze starého manipulačního vozíku který sloužil na katru. Rozchod se musel zůžit z původních 600mm na polovic. Hmotnost prázdného je 130kg. Nosnost  cca 500kg,  rozvor 600mm,  celková dép1050824.jpglka   1400mm, ložná délka 1200mm, šířka  650mm.

 

 

 

 

 

 

 

téměř hotový vagon

 

Ve výrobě je již delší dobu podvozek třetího vagonu. O nástavbě není zatím rozhodnuto. Nejspíše půjde o vagon nákladní otevřený  s dřevěnými bočnicemi.

p1060760.jpgp1060759.jpg

 

 

 

 

 

 

Obrobená kola z litinových odlitků, nalisovaná na hřídeli.

 

 

 

 

 

 

 

p1060761.jpg

Rám vagonu svařený z jeklů 50x30.

Délka 1300mm

Šířka  650mmp1080664.jpg

 

 

 

 

p1080663.jpg

Téměř hotový vagon

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář