vagony dřevodrážky
Jako první (dříve než lokomotiva) byl vyrobený nákladní plošinový vagon na převážení palivového dříví. Je bržděný špalkovou brzdou na jedné nápravě ovládanou pákou. Nosnost má cca 300kg, rozvor 700mm, celková délka 1500mm, ložná délka 1300mm, šířka 600mm.
Další vagon je nákladní otevřený s bočnicemi, které je možno odmontovat. Podvozek je použitý ze starého manipulačního vozíku který sloužil na katru. Rozchod se musel zůžit z původních 600mm na polovic. Hmotnost prázdného je 130kg. Nosnost cca 500kg, rozvor 600mm, celková délka 1400mm, ložná délka 1200mm, šířka 650mm.
Ve výrobě je již delší dobu podvozek třetího vagonu. O nástavbě není zatím rozhodnuto. Nejspíše půjde o vagon nákladní otevřený s dřevěnými bočnicemi.
Obrobená kola z litinových odlitků, nalisovaná na hřídeli.
Rám vagonu svařený z jeklů 50x30.
Délka 1300mm
Šířka 650mm
Téměř hotový vagon